Världens värsta helg

Igår var det fredag. Jag gjorde klart mitt lilla bord, och hämtade upp Malene på tågstationen. Vi drog förbi nån mataffär och sen till India där vi hängde lite med Rikard innan vi gick hem. Då satt vi och pluggade och Malene visade mig lite träningsgrejor.. sen var det dags att laga mat vilket vi gjorde.. och blev fulla och grejor och drog in till Neon. Väl på Neon så rockade vi röven av alla pretentiösa jävla synthare och nördar..vi var fan de enda som dansade med lite passion, alla andra stod och vaggade fram och tillbaka som tama dockor. Malene studsade omkring som en välsmord och graciös flipperkula på dansgolvet, jag var något lugnare, men vi var ändå dansgolvets snyggaste danspar! Jävla syntharpack. Sen åt vi kebab och drog hem, och lyckades undvika de ca 8-9 Piketbussarna och 10talet vanliga polisbilar vi såg i Malmö.. Vi såg att polisen spanade efter oss, men vi använde hemliga stigar för att komma undan dem.
Dagen efter var det dags för Scones... det var... spektakulärt, vi brände sönder en kökshandduk, men sconesen blev rätt goda ändå. Det var sanslöst trevligt, trots att Malene spenderade hälften av tiden med sin telefon.. men men, så är det ibland.

Just det ja, världens värsta helg.. Malene åkte hem för en timme sedan, nu är inte helgen alls lika rolig längre ;) Fast det är lika bra att hon bor på andra sidan Skånegränsen, Blir ju mycket roligare att träffas om man inte gör det så ofta, om man skall vara logisk, om man skall vara ologisk känns det jobbigt. Hon är en sådan rar liten säl.

Nu skall jag dra hem till Abbe och kulturnatten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0