Urgrfk

Idag känns livet tungt, jag har drömt dåliga drömmar, tänkt dåliga tankar... jag bara längtar efter att få se det där vackra solskens-leendet ifrån lördagens sprit&dansbeställning igen... men men, bollen är på hennes planhalva.. jag bara fruktar att hon bara kommer dribbla och behålla den.. det vore tungt. Träningsvärk har man också, efter ett mycket trevligt första svärdsträningspass.
Men hursomhelst, jag har sovit dåligt för att jag slutat snusa, fantiserat och drömt jobbiga drömmar hela natten.. orkade inte träffa folk just nu, så jag skippade jobbet... förhoppningsvis så blir mitt humör förbättrat inifrån eller utifrån under dagens lopp så att jag faktiskt har lite energi till träningen ikväll.

Det är jobbigt att man kan tänka sig till dåligt humör, trots bättre vetande.. bläh.. nä nu skall jag nog sova lite till. Ingen utav mina vanliga pratmänniskor är här, den ena sover nog och den andra skulle syssla med något idag.. och den sista, tja henne har man ju inte hört ett knyst ifrån sen en brysk väckning i söndags.

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0