There's something rotten in Planetary City

Bara en liten förteckning över händelsernas centrum(mig) denna helgen. Let's get to this shit!

Simmandet

"Öl är dåligt för mig".. med de tankarna promenerade jag in på systemet och skaffade mig en baginbox rödkräk innan jag drog ner mot stackars Albert på Klostergården.. det var allmänt trevligt, vi drack och roade oss med PK och avsikten var att roa oss med Birger.. men han glömdes visst bort... lite skuldkänslor och ångest över det.. men han vet att jag aldrig skulle göra det i nyktert tillstånd iallafall.
Hursomhelst, jag blev asnitad redan innan vi gick ifrån Abbe.. på vägen upp till mods så skrek jag tydligen horbög åt alla vi passerade.. höhöh. Väl inne på Mods så öh.. tja jag minns ju inte. Jag vet att Abbe sade åt mig att inte umgås med vakten.. tydligen hade han avvisat mig innan och bett mig nyktra till vid biblioteket... men visstfan raglade jag omkring framför vakten ändå.. men inget hände tror jag.. på Mods träffade jag för övrigt:
Christian
Simon
Rikard
Teddy
.. hm ingen mer... tror jag? Hursomhelst så fick jag för mig att ringa telefon en jääääääääääävla massa till de förunnade få som fyllde mina tankar. Det var dumt... tydligen pratade jag med Malene... minns inget av det, och hon var inte så specifik... förhoppningsvis sade jag inget dumt.. Sen så talade jag in tre IQ-svar på Alex(andras) IQ-svar.. men inget överdumt där heller... sen ringde jag tydligen Birger och hävde ur mig bitska och arga haranger....det är nog det jag minns... Fått höra från Anders att han hittade mig sovande i en av sofforna på McDonalds... höhöh... jaja, finns inte så mycket att säga... dålig dag.

Drunknandet

Dag 2, Dag lördag. Jag var oerhört seg på morgonen.. men gick upp till Artisten typ direkt när jag gått upp för lite luckifyllning med hjälp av Fyllbert.  Så jag drog upp till Autisten, Fyllbert var inte där.. så jag kom över lite frukost som jag åt i gräset emedan jag väntade på att Skabbe skulle komma upp till sitt jobb... jaja, efter lite lucköppning så drog jag hemåt igen... hittade en viss dam på MSN och frågade vad som hände kvällen innan, tydligen inget jobbigt.. sen beslutade vi om att vi skulle hitta på något i veckan, och hon gick ut med att hon inte var intresserad av nåt seriöst, vilket var en lättnad.. för jag har haft lite ångest över det.. vet inte riktigt hur jag känner för tillfället med alla flickor som surrar i huvudet mitt, och om man är oviss så skall man ju inte ge sig in i något liksom.
Sen drog jag vidare ner till Abbe vid kvällningen, iom att jag hade rödkräk kvar hemma hos honom... fick för mig att det var dags för lite chips dessutom, tillskansade mig en dipp utan att betala... snatteri är rätt lätt egentligen, och det ger en viss känsla av frihet. Jag gillar det. Det var fel dipp dock, chipsen var Konsums egna och det stod specifikt på dipppåsen att den skulle användas -endast- till Estrellas chips och snacks!

Men den funkade rätt bra ändå, det tyckte iaf både jag och katten.. ni förstår början av kvällen spenderades med att äta chips med Abbes katt, Satan emedan Abbe och Joel såg på fotboll och spelade fotboll..  jag tillät dock inte katten att slicka direkt från dippskålen, lite smak har jag... eller jag vill nog mest inte dela skål med någon jag sett slicka sig i röven 10 minuter tidigare.
När vi var klara med våra usla bestyr så drog vi upp till India iallafall, den gamle Horsten var där förstår ni! kom dit, det var relativt trevligt.. efter ett tag kom Abbes bror Petter dit med ett antal välfyllda brudar med sig... nice 'eh? Sen drog vi efter ett tag för dt var inte så mycket ös på India.. vi stack till Kulturen och satt där ett tag, jag sprang på en söt tjej som jag kände igen..  Rikards gamla klasskamrat var det. Vi kopplade, men som vanligt så är alla tjejer man kopplar med upptagna eller dumma i huvudet Erhm.. ointresserade av det där speciella som jag saknar i mitt liv! Så var där ju lite magi denna kvällen också... när vi gått till Ariman så satt jag och pratade med en av dessa välfyllda brudar, en som hette Emelie och herregud vilka ögon!!  Som vanligt med vackra ögon så hade hon linser iofs... men så jäävla fint, alldeles underbart... sen nämnde hon att hon hade en pojkvän hon med  >.< GRRR. Hon var så sanslöst underbar att själaskåda med  (ögonen är fönster till själen som ni vet.). Sen stod vi i toalettkön, tror jag väntade på Abbe, och då kände jag plötsligt en hand på mitt kön (I wish) jag menar skägg.. där var en knubbig brud som var lite kommen till åren (ergo hon var nog runt 30) och smekte mitt skägg.. nice tänkte ju jag, men det blev värre.. hon frågade plötsligt Emelie om hon fick kyssa mig.. givetvis fick hon det.. så där stod jag och kysstes med en vilt främmande kvinna utanför en toalett.

Det var nice.

Sen drog väl kvällen mot sitt slut och jag hittade hem ännu en gång.. nu måste jag nog laga lite mat, jag är lite sent på maten just nu förstår ni.


Och just det ja, titeln.  bostadsområdet jag bor i heter Planetstaden och häromveckan såg jag att på hatthyllan låg en väska som det stod "Liberala Ungdomsförbundet" på. Det vill säga, någon i min bostad är en utav Hin Håles apostlar, jag måste lista ut vem det är och förgöra han/henne med heligt vatten och krucifix.. ni vet ju vad han heter, deras överstepräst, Lars Leijonborg, Lord of Darkness.

För övrigt, Chipskatten (dock inte vid chipstillfället)

Kommentarer
Postat av: Hannah

Bambi, Lars Leijonborg avgick 2007. Det är Jan Björklund som är partiledare för folkpartiet. Inte för att det är av något som helst intresse men iaf..

2008-09-07 @ 22:21:35
Postat av: Bortskämd medelklassunge

Hah, du är den andra som påpekar det och jag säger till dig som till Elio, Lars Leijonborg styr fortfarande, men han har retirerat till skuggorna iom att han upptäckt att jag är honom på spåren!

2008-09-07 @ 22:25:30
URL: http://aldriglevande.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0