!!!

Jag duschade precis för första gången på en vecka... shit vilken lång vecka dessutom.. fast det beror nog iofs på att jag inte gjort ett piss på hela veckan.. Det kusliga var att det faktiskt kändes trevlig att duscha för en gångs skull, och jag runkade inte ens i duschen, känns på den!

När jag stod och torkade mig så hörde jag ett knack på dörren... det var nån liten snorunge som av nån anledning fanns i bostaden som ville gå på dass. Jag pallade inte ge honom instruktioner hur man kommer till den andra toaletten, så jag snabbade mig istället.

Nu skall jag ta min flaska vin och bege mig mot Stångby, för att alkoholisera och se på film med Emma och Linus.

Hejdå

Kommentarer
Postat av: Alvin

Hehe.



Stångby.

2008-09-27 @ 19:38:55
URL: http://iamawinner.blogg.se/
Postat av: Bortskämd medelklassunge

Ja, vetefan varför de fick för sig att köpa hus därute...

2008-09-28 @ 13:18:14
URL: http://aldriglevande.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0