Redovisning av den tredje oktobers korvfest.

Precis vad det låter som, jag tänker beskriva gårdagens händelser på ett sådant osammanhängande sätt som bara en bakfull person kan.

Jag satt hemma och spelade lite spel med Peter (internetspel!), när jag plötsligt blev makabert sugen på sällskap, och jag hade ju en black tower-flaska stående. Den skulle gå åt denna helgen, det visste jag redan när jag köpte den. Även om jag var nära på att ångestdricka den i torsdags, när jag kom till vissa insikter och gjorde vissa beslut, men Hannah räddade min sprit (fast hon tycker nog att hon räddade mig istället).
Jag tänkte dra hem till Emma och Charlie för att softa, men sedan blåste Emma mig och åkte hem tidigare än hon sagt, sen skulle de upp tidigt idag, så jag ändrade planerna. Det nya beslutet var att dra hem till Pluggbert (Lite crazy, men han har faktiskt börjat plugga... PÅ ALLVAR!) och Pekå. Så jag tog bussen ner, i och med att jag var vid stadsbibblan och kände mig lite lat.
Dessvärre var köksfönstret inte öppet så jag var tvungen att gå in genom dörren som folk, att bete sig som folk är inte direkt något jag är van vid, så lite obehagligt var det faktiskt, liksom.. det där citet ifrån Sagan om Ringen:

 "One does not simply walk in through the door"

Men det gick rätt bra hursomhelst, väl därinne så pratade PK i telefon och Albert satt och gjorde sin Xhtml-läxa.. så jag lade mig på Alberts soffa och skötte mig själv typ, eller tja, skötte mig själv och sms-trakasserade stackars Mimmi. Efter ett tag kom Barjer dit, på min beställning det var trevligt, jag bjöd honom på vin, eftersom jag är en stor man som finns där för mina törstiga bröder och systrar.
Efter Birger kom Rikard, det var också trevligt, Han är också en stor man som bjöd mig på öl, det gjorde iochförsig PK också, och Albert bjöd mig på öl ute på krogen sedan, jaja batater i Honduras liksom.

Det blev en rätt trevlig förfest hursomhelst, vi tittade på humorprogram men jag satt mest och berättade om hur cool Mimmi är. Ja just det, vi får ju inte glömma Malene som gav upphov till ett av kvällens svinigaste skämt!

Mitt sms (typ): Vi har korvfest
Malene: "Korvfest? Låter spännande"
Jag repeterar det högt
Någon (Birger?) Höhöh, hon verkar vara en bra tjej!

Alla viker sig av skratt, iom att det råder manlig stämning på festen. Så gulligt, fast nu när jag läste om smset så såg jag att jag hade missat en rad, vilket faktist var rätt roligt

"Korvfest? Låter spännande. Då får du mat iallafall"

Usch, bara tanken på det får mig att rysa. Väl talat Malene!

Jaja, efter ett tag gick Birger hem och vi drog oss upp mot stan, vi skulle tydligen träffa en tjej på Glorias, vilket vi gjorde. Hon hette Nina och snusade, och bjöd gärna på snus, mycket trevligt höhöh!
Jaja, vi satt mest och snackade men plötsligt ville Nina dansa, och jag är inte den som är den, dansa med en vacker flicka är inget jag drar mig för, höhöhöh. Trots att jag möjligen missade en mega-chans. Senare på kvällen får jag reda på att Nina och hennes pojkvän har ett öppet förhållande.

Fail.

Men men, jag tänkte mest på andra flickor ändå, även om hon var söt. Jag tappade intresset lite när jag hörde hennes värderingar och moral, lite för rationell för min smak. Jag föredrar folk som tänker med hjärtat.
Själv tänker jag både med hjärnan och hjärtat, men lyssnar nästan enbart till hjärtat, det är jävligt självdestruktivt, men jag har min själ och passion kvar iallafall.

Sen drog vi till BK för att skaffa nattmat från BK-vännen, vilket gick åt pipan, när det var min tur att placera en gratisorder så hade han redan serverat gratismat för över 500 spänn.  Bah.  Som tur var fick jag lite pommes av Pekå, och en Mexikana-dipp som jag snattade ifrån disken. Sen drog vi hem och sov.  Jag drömde störiga drömmar, jag drömde att jag besökte Malene och hon var skitdryg när jag var på besök.. sen på tåget hem var jag tydligen asfull och minns inte ett piss... Av nån anledning så tittade min gamla klasskamrat Maria Värend förbi en sväng i drömmen också.

På morgonen var jag sjukt sugen på nån sötsliskig kolsyrad bakisdryck... det var jobbigt iom att jag inte hade några pengar. Då slog det mig plötsligt, som en blixt från klar himmel.

Jag fiskade upp en tjuga ur pissoaren på puben igår!!!!

Så jag dyker ner med handen i fickan, och mycket riktigt ligger där en småfuktig tjuga invirad i toalettpapper. Jag går till Konsum och handlar mig en läskedryck.. tjejen i kassan tycker att det är lite konstigt det där med tjugan, men jag har inte hjärta att berätta för henne var jag hittade den.
Fast egentligen, lite smuts på fingrarna har fanimej ingen dött av (Eller kanske.. hm). Folk i dagens samhälle måste skärpa sig och sluta vara så jävla äckelmagade...

Jävla fjollor. Dö tack. Eller lås in er i ett steriliserat kassaskåp för resten av era liv åtminstone.


Jaja, puss och adjö, nu skall jag vara bakis!

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Nu blir jag hemskt generad. Jag är itne cool. Jag bara spelar för att verka intressant. Jag är manipulativ och lynnig. Lite som Knivlisa.

2008-10-05 @ 23:38:40
URL: http://mimmilinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0