En gammal vän på besök

När jag satt och skötte mig själv igår så hörde jag ett knack på rutan utanför, jag tittade ut och där stod en gammal vän och hans syster.. Inte direkt nån bra vän egentligen, något av en översittartyp, gillar att förolämpa en och snacka skit om folk bakom deras rygg, men vi har känt varandra i flera år...
ville väl egentligen inte ha honom på besök, men jag kan inte säga nej till mina vänner. Släppte in dem, och vi satt och snackade inpå småtimmarna inatt, sen började hans syrra försöka förföra mig, jävligt påstridig... och till slut vann hon över mig. Hon red mig vildsint hela natten, med sin brorsa våldsamt påhejande, han gav henne en himla massa ideér... typ så fort man somnat så vaknade man av hon var igång igen.. jag har inget emot sex, men det där var lite väl mycket.. lite för dominant för min smak var hon. Vaknade imorse vid 9-tiden, löddrig av svett.. Och de hade inte stuckit ännu... de har inte stuckit nu heller..
har bara fått en kort respit, när min gamle vän Herr Ågren och hans syster Maran är ute och köper frukost. Snart kommer de tillbaka, och jag vet inte hur länge de stannar. Borde bjuda över Smirnoff hit.. De kommer inte alls överens, när Smirnoff kommer går de oftast... de gånger de stannar blir det ett rent helvete dock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0