I am a man who walks alone

Hej!

Jag hade tänkt att ta upp några punkter i dagens inlägg, som alla egentligen berör samma sak:
Jag är kär
Jag har varit ute på en liten resa
Och lite annat tjafs

Låt oss komma till saken

Jag är kär; i Västergötland... naturen här är ju alldeles underbar att beskåda.. öh.. ja det var nog allt jag hade att säga om den saken...
Häromveckan tog jag tåget upp till Trollhättan-trakterna för att hälsa på en underskön jänta vid namn MJ.. eller tja, hon skriver sådana knasiga saker vid namnen så jag kanske skall göra likadant, hon kanske blir rädd för att folk skall få vet nåt eller nåt annat.. Alla som läser det här vet visserligen redan vad hon heter, för jag brukar dela med mig av sånt som gör mig glad. Hursomhelst, det var rätt trevligt... kom hit på torsdagen efter att jag åkt en massa tåg,,, där var en skallig solsvedd gubbe framför mig på tåget, jag ville bara pilla av hans hudflagor. ... ehm, hursomhelst, MJ plockade upp mig med en liten bil från Trollhättans station och körde ut mig i skogen för att mörda mig.. eller typ... eller nä, hon bara körde ut mig i skogen.
När vi väl kom fram hälsade jag på hennes föräldrar som fortfarande var kvar, de var faktiskt hemskt trevliga, även om det var lite svårt att förstå mannen i sällskapet.. han var lite dansk och otydlig, på det sätt som danskar är när de vräker ur sig sina haranger. De hade ett ypperligt tjusigt hus dessutom, om man bortser från alla likdelar som var uppspikade på väggarna. Sen grillade vi mat osv osv. Sen nästa dag så åkte MJs föräldrar iväg, och vi hängde på halvvägs till Göteborg och squattade i hennes brors hus.. sen drog vi till Göteborg för att gå ut en sväng och dricka lite och dansa lie.. dock hittade vi inga vettiga ställen för utgång, vi följde efter tre-fyra grupper för att se om de var på väg till nåt trevligt ställe, men men, no-go... till slut hamnade vi på Kelly's, som var rätt trevligt. med bilig öl och annat skit... satt där i några timmar tror jag... sen gav vi oss av hemåt, på vägen hem misshandlade MJ mig lite.. sen när vi kom hem till broderns hus så gick vi och lade oss, jag var tvungen att sova på soffan, för MJ gillar inte att jag snarkar, emedan hon tog nån unges säng i besittning.

Sen drog vi till bussen... och efter bussen den ofantliga resan genom kuperad terräng rakt in i skogen.. tog en jävla tid tyckte jag... sen drg MJ till jobbet, och jag satt och skötte mig själv och hade pisstråkigt... efter ett tag kom hon tillbaks... minns inte vad vi gjorde egentligen... såg vi på film? Jo det gjorde vi nog, Labyrinth.. världens bästa film osv osv... nästa dag badade vi, men jag var inte så jättebadig av mig, iom att jag glömt hur man simmar,... eller nä egentligen inte, men äh. min kondition suger så jävla mycket så jag hade ingen superlust att dra ut till de djupaste ställena... sen gick dagen typ, egentligen skulle vi ha en deathmatch mot varande.. men det blev inget av med det.

Vi gick och lade oss, iom att MJ skulle jobba tidigt... hon skulle väcka mig, vilket hon gjorde.. dock så hade hon försvoit sig, så öh.. det var bara rusning, och jag typ missade bussen jag tänkte ta till Skoevd...

Kanske kommer några bilder när MJ har lämpat över några till mig.

Kommentarer
Postat av: Lina

Kul att läsa om Malene från en annan synpunkt hihi! Såg kommentaren på min blogg, tack för det. Ja, visst är de snygga=).

Måste säga att jag blev impad av dina intressen.

2008-08-10 @ 19:16:32
URL: http://linaarvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0