Blogwarrior in new house!

Jag beslutade mig att bygga blogg igen. Så här är den, blogghelvetet! Då sätter vi igång då!

Ny lägenhet, nytt liv? Jag har precis flyttat till en ny bostad och planerar att leva ett hälsosammare liv där... fast den har man ju hört förut, liksom. Rikard är tokigt arg på mig för att jag flyttade ut en vecka för sent, men men.. nu är det typ klart, tills Rikard kommer på nåt han inte tycker jag har städat ordentligt... skall hämta stekpanna och kastrull i gamla placet ändå. Häromveckan så var jag på grillfest hos Birgers svärmor, det var halvkul, men rätt gemytligt Plötsligt under middagen så ringde min telefon, på andra sidan luran var en berusad flicka som bannade sig själv och kallade sig dum och massa annat skit, jag sade några tröstande ord, uppmanade henne att späka sig och sade hejdå. Sen kom det en liten häckgalt tassande ur buskarna, först gav vi honom en hatt, sen bjöd vi honom på Marshallows och röda vinbär, det gillade han skarpt, men han gick när vi inte ville släppa in honom i huset.

Men men fy tusan, det var jobbigt att flytta, till slut uppmuntrade Albert sin skojige gamle far, Leif att hjälpa mig med sitt släp, och det var ju genomschysst... Charlie hjälpte också till för övrigt, bakfull och allt. Hrmf.. jag hade någon spexig kommentar till detta, men jag glömde bort den under allt nonsens jag skrev... bah. För övrigt så är livet konstigt, ibland önskar jag att jag var allvetande eller tankeläsare eller nåt sånt, det är svårt att såkallat "Pin down" folk, det är spännande men osäkert. Ah, nu kom jag ihåg den spexiga kommentaren. Jag frågade folket på mitt jobb om de kunde hjälpa mig flytta med sin bil och sitt släp, Anna (enhetsledaren) sade skarpt "Nej", ännu en punkt att lägga på listan varför man skall hata socionomer, fast sen är Anna blåst rent allmänt, tycker inte alls om henne. Eller kanske inte blåst, bara otrevlig, otäck och respektlös.. inte den sortens personlighet jag trivs med. Som när hon kom med kakor till kaffet, och hade ställt dem i köket. Jag tog en kaka och åt, tog några fler som jag tänkte ge till de andra vid bordet, då sade hon till mig på skarpen, och trodde inte på mig när jag sade att jag skulle ta till de andra vid bordet... vadfan tror hon om mig liksom? Jävla bitch är vad hon är. Jag tar inte kakor från folk jag inte känner väldigt bra liksom! Eller när jag är full kanske. Min granne här är rätt trevlig förresten, som man måste jag väl betygsätta hennes kropp först, man har ju sin manlighet att tänka på vet ni. Hon har snygg kropp! Rätt sött ansikte, på ett sådär lite speciellt sätt. Men i övrigt verkar hon err.. kanske inte vara det skarpaste instrumentet i läkarlådan. Hon berättade en historia för mig som hon tyckte var jätteäcklig, som hade hänt hennes kompis kompis kompis kompis kompis eller nåt, och den historien var en alldeles uppenbar skröna.. om Psykopater som gömmer sig fem dagar under någons säng och ställer fram mjölkpaket på bordet! Men hon är schysst iallafall!

Jaja, nu lägger jag upp några idolbilder på mig:



Full av sprit och MJ, vilket syns på min sorgliga framtoning.




Sweden Rock Festival 07, jag ser cool och blek ut.



Jag gör min bästa Dvärg-imitation på en busshållplats!




Häckgalten gillar Marshmallows

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0