Alea Iacta Est, Den som väntar på något gott väntar alltid för länge.

No retreat, No surrender!
Alea Iacta Est!

Häromdagen köpte jag en första klass-biljett uppåt landet, den var billigare än andra klass-biljetterna, och den går inte att sälja tillbaks, så därmed är tärningen kastad, fast det är kanske inte riktigt lika episkt att korsa Sverige med avsikt att träffa någon som att korsa floden Rubicon med avsikt att inta Rom... men ändå, vet ni?

Jag har börjat ställa iordning mitt rum, och ställa till besvär för mina grannar.. såsom att Helena låg naken i sin säng och läste en bok när jag knackade på för att få hjälp med micron.. min gamla har 2 rattar, den som är här har 20 knappar -och- en LCD-display. Men (dessvärre) hade Helena anständighet nog att svepa in sig i sitt täcke innan hon visade hur man var tvungen att trixa för att få igång den.. så jag vet ju faktiskt inte om hon var naken, men hon hade ingen barm-uppbärare på sig iallafall!  *ahem*

Hursomhelst, den som väntar på nåt gott väntar alltid för länge... jag vill ju ta tåget uppåt landet redan nu... inte vänta i -evigheter- på att dagen skall komma.  Suck.
Nu skall jag äta chili con carne, Hej svejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0