The final solution!

Här är min plan för att göra världen till en bättre plats att leva på (för mig iaf), den är uppdelade i olika faser som får ta så lång tid som de kräver och vissa överlappar varandra lite då och då förstås.


Fas 1: Jag skall välja promenad framför bussen i vettiga fall.
Sluta köpa skräpmat (undantag: Bakfylla)
Lägga ner snusen.
Tömma frysen på mat. Laga mat istället för halvfabrikat Minska på ölintaget
Fas 2: Få motion i träningssyfte (dvs, avsikt att motionera snarare än att bara välja det hälsosammare alternativet)
Sikta på att köpa -bra- mat att laga hemma.
Lära mig gilla vin?
Fas 3: Verkligen börjar göra saker jag brinner för, vilket jag nu borde orka!
Fas 4: Bli skitsnygg!! och få alla som inte sett mig på länge att viska komplimanger bakom mina öron! Förföra alla brudar som någonsin nobbat mig, göra dem till mina och sen döda dem.
Fas 5: Träna mig i militär taktik och teknik.
Fas 6: Göra inbrott på en rysk kärnvapenbas, och starta det slutgiltiga kriget.
Fas 7: Bygga en ny värld baserad på medmänsklighet.

Okej.. ni får väl ta vissa faser med en nypa salt... Jag skulle gissa på att någon tappade seriösiteten(?) runt fas 4 typ.

Kommentarer
Postat av: julie

Hjälp mig att bli en bättre sing-song-writer!

Kolla in texten på min blogg och säg vad du tycker!

2008-08-13 @ 12:47:55
URL: http://juliesvarem.blogg.se/
Postat av: Malene

Du behöver ju inte "bli" skitsnygg.

Det blir du ju via fas 1-3!

Och sen kan vi rädda världen? =D

WOHO.

2008-08-13 @ 23:28:18
URL: http://malenejensen.blogg.se/
Postat av: grynet

jag är på din sida, fullt ut!!

2008-08-24 @ 03:27:35
URL: http://gryyneet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0