Mr.Burnball

Jag fick ett sms igår om att det var brännboll på SSKK på kvällen, denna underbara korridor... så jag accepterade mitt öde och gick och köpte en flaska Black Tower.  På SSKK var det allmänt trevligt, brännbollen var ju lite konstig förstås iom att ingen kunde bli bränd verkade det som, höhöh... men det är väl lika bra egentligen, om det är fest så skall man ju inte göra folk ledsna genom att säga att de blir brända.
Alltigenom en trevlig kväll, förutom att Willy och Tim kittlade mig, men jag kittlade tillbaks så det funkade. Jag drack öl.. och vin... och Whisky ifrån en bag-in-box. Minns inte att jag gick och lade mig, men det mindes Willy iallafall, jag klagade tydligen på blöta filtar.. För övrigt så var det en URmyskväll, Willy öppnade sig för mig (Mentalt, inte fysiskt.. sån tur har jag inte, höhöh) sen satt jag halva kvällen och myste med Alexandra... och det var just det mys, inget mer än handhållning... vad jag vet. Kanske inte så seriöst egentligen, men det ger en självförtroendeboost åt båda hållen att där faktiskt finns någon som vill sitta och mysa, inte flickan jag vill ha, men i avsaknad på hon med stort H så får man ta vad man har.. vem vet, jag kanske kommer vilja ha Alexandra i framtiden? Då är det ju lika bra att börja lägga grunden, höhöh.

För övrigt så blev det self-empowerment idag, stod i kön på Konsum och skulle köpa snus.. men jag pallade inte kön så jag tog helt sonika snusdosan i hand och gick därifrån, gratis snus.. score!



Fråga: Finns det en vackrare kvinna i denna usla värld?

Kommentarer
Postat av: Hannah

Du är en sån romantiker Bambi.

Och så sägs det att såna som du inte finns.

Folk tittar inte tillräckligt långt/djupt.



puss

2008-08-29 @ 15:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0