Jag stal en lista av Malene.

THREE THINGS YOU ARE WEARING RIGHT NOW:
1. Mina arbetsbyxor
2. En vit strumpa
3: En svart strumpa

THREE OF YOUR FAVORITE BANDS OR MUSICAL ARTISTS (at the moment):
1.Lars Demian
2. Equillibrium
3. Blutengel (lyssnar just nu!)

THREE CAREERS YOU'RE CONSIDERING:
1. Gerillasoldat som slåss för anarkism
2. Hantverkare
3. Café-ägare (går ihop lite med nummer 1)

THREE PLACES YOU WANT TO GO ON VACATION:
1. Norra Sydamerika
2. Japan (Underbar natur, underbar kultur... nördkulturen då förstås, för i Japan är det inte nördkultur!)
3. Malbork (Marienburg, största bevarade medeltidsborgen!)

THREE CELEB CRUSHES: Kär har jag dock aldrig varit, men vi kör på snyggisar.
1. Viggo Mortensen (Han verkar ha fin personlighet också)
2. Drew Barrymore.. världens sötaste haka
3. Leelee Sobierski... snygg som tusan

THREE THINGS THAT SCARES YOU:
1. Ensamhet
2. Harkrankar (Det enda djur som inte kan skada mig allvarligt/döda mig som jag fruktar
3. Våld :(  Inte direkt rädd för att slåss, men om man spöar upp nån så måste man ju gå omkring och vara rädd att han och hans polare skall spöa upp en själv nån annan dag.

THREE PHYSICAL THINGS ABOUT THE OPPOSITE SEX THAT APPEAL TO YOU:
1. Uppåtnäsa!
2. Lite muskler (inte för mycket dock.. precis som manliga så är kvinnliga bodybuilders ganska... otäcka)
3. Färgat hår kan ofta vara fint tycker jag.

THREE OF YOUR FAVORITE HOBBIES:
1. Sitta och komma på vansinniga politiska analyser, planer och teorier med vännerna
2. Vara i skogen (men men, dålig mage och pollenallergi gör det jobbigt.. men jag älskar det.)
3. Får vara tråkig och hänga på Malene här, Mysa! Det är mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0