Betongdjungelboken del 1

I brist på nåt att göra får jag förverkliga en av mina ideér, ett första utkast till Betongdjungelboken!



Abbe: Doube dee doo, doubededoo
Abbe: Men, du? Hahah! Vad är det här?
Abbe: *luktar på*
Abbe: Du, vilken lattjo liten pryl
Jenny: *Fnyser och säger "Stick iväg"*
Abbe: Åh, det var det värsta jag vart med om tror jag! Nå, vad är det här för borgarjänta egentligen va?
Jenny: Låt mig va
Abbe: Öh.. due, var inte så stöddig nu lilla snäckan
Jenny: Jag är inte din snäcka! *Dricker lite ur sitt glas*
Abbe: Störtlöjligt, du det här fixar jag
Abbe: Och farsan Albert skall lära dig att dricka som en man!
Abbe: Får jag se en stor shot nu, skräm mig!
Jenny: *Dricker lite ur shotten med avsmak*
Abbe: Jag menar som en REJÄL man!
Abbe: *Sveper halva flaskan Jägers*
Dani G: Hon är i fara, jag skulle inte lämnat henne ensam
Dani G: Åh nä, det är Albert, Lunds dummaste fyllo......
Jenny: *Däckar*
Dani G: Fin teknik du har du, din rackare där..
Abbe: Åh, tack Daniel
Dani G: När du knockat dina elever, hur tror du då att de skall minnas vad du lärt dem?

Kommentarer
Postat av: Jools

"Jag menar som en JÄTTEBAMSING till man!" ;)Haha, amazing fun.

2008-08-12 @ 18:41:39
URL: http://positivsomfan.blogg.se/
Postat av: Lina

ey! bara för att jag länkar till malenes blogg betyder inte det att jag står helt o hållet bakom hennes hälso-orgier.=)

2008-08-13 @ 09:52:39
URL: http://linaarvidsson.blogg.se/
Postat av: Lina

Såg förresten nu att du nästan citerar mig i din blogg idag. I en dikt inspirerad av Majakovskij säger jag "Ni får mig aldrig levande".

2008-08-13 @ 10:06:02
URL: http://linaarvidsson.blogg.se/
Postat av: Hannah

klockrent Bambi!

2008-08-18 @ 23:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0